×
پرداخت امن
بازگشت وجه
تضمین کیفیت
پشتیبانی

مقاله انگلیسی مفاهیم اخلاق اسلامی در استانداردسازی تبلیغات در کشورهای اسلامی خاورمیانه همراه با ترجمه

نوع فایل
Word
حجم فایل
500 Kb
نویسنده
تاریخ انتشار
25 بهمن 1396
تعداد بازدید
136 بازدید
10,000 تومان
  خرید این محصول
هدف این مقاله پرکردن شکاف بین بررسی های قبلی استانداردسازی تبلیغات برای درک بهتر چگونگی تاثیر ارزش های اسلامی روی استراتژی تبلیغاتی جهانی است.
مقاله انگلیسی را در انتهای توضیحات به صورت کامل و رایگان دریافت کنید.
ترجمه مقاله توسط مترجم صورت گرفته است،کیفیت ترجمه توسط صبافایلز گارانتی می باشد.
بلافاصله پس از خرید یک فایل فشرده (zip) شامل مقاله انگلیسی (pdf) و ترجمه فارسی (word) آماده دانلود است.

عنوان انگلیسی مقاله:

The advertising standardisation debate revisited
Implications of Islamic ethics on standardisation/localisation of advertising in Middle East Islamic States

عنوان فارسی مقاله:

بازبینی بحث استانداردسازی تبلیغات

مفاهیم اخلاق اسلامی در استانداردسازی/بومی سازی تبلیغات در کشورهای اسلامی خاورمیانه

قسمتی از ترجمه فارسی مقاله:

چکیده

هدف: هدف این مقاله پرکردن شکاف بین بررسی های قبلی استانداردسازی تبلیغات و توجه به اخلاق اسلامی برای درک بهتر چگونگی تاثیر ارزش های اسلامی روی استراتژی تبلیغاتی جهانی است.
طرح/روش/رویکرد: این مقاله مبتنی بر بررسی انتقادی ادبیات پژوهش است و چارچوب مفهومی ارائه می کند که در آن تاثیرات محیطی و اخلاق اسلامی هنگام توسعه استراتژی های تبلیغاتی در کشورهای اسلامی خاورمیانه درنظر گرفته شده است.
یافته ها: نویسندگان بر اهمیت توجه به اخلاق اسلامی هنگام برنامه ریزی تبلیغات در کشورهای اسلامی خاورمیانه تاکید دارند. شش بعد اخلاقی غالب برای پژوهشگران و شاغلان مطرح شده است: وحدت (توحید)، ایمان، خلافت (امانت)، برابری، عدالت یا عدل و اختیار.
محدودیت ها/مفاهیم تحقیق: مدل مفهومی ارائه شده یک نقطه شروع مفید برای بحث های آکادمیک بیشتر و تایید تجربی فراهم می کند.
اصالت/ارزش: این مقاله درک ما از تأثیر اخلاق اسلامی روی تبلیغات را بسط می دهد و با در نظر گرفتن دین به عنوان یک عامل کلیدی در بحث به وسیع تر شدن ادبیات استانداردسازی بازاریابی کمک می کند.

کلمات کلیدی: تبلیغات برای مسلمانان، بازاریابی اسلامی، اخلاق کسب و کار اسلامی، بازارهای اسلامی، آمیزه بازاریابی اسلامی

قسمتی از مقاله انگلیسی:

Abstract

Purpose – The purpose of this paper is to bridge the gap between previous examinations of advertising standardisation and consideration of Islamic ethics to develop a better understanding of how Islamic values influence global advertising strategy.
Design/methodology/approach – This paper is based on a critical review of the literature. The paper presents a conceptual framework which considers both the environmental influences and Islamic ethics which need to be considered when developing advertising strategy in Middle East Islamic States.
Findings – The authors assert the importance of considering Islamic ethics when planning advertising in the Islamic Middle East. In particular, six dominant ethical dimensions are provided for marketing scholars and practitioners to observe: unity (Tawheed), Iman (faith), Khilafah (trusteeship),Balance, Justice or Adl and Free will.
Research limitations/implications – The conceptual model presented provides a useful starting point to generate further academic debate and empirical verification.
Originality/value – The paper extends our understanding of the influence of Islamic ethics on advertising and contributes to the wider marketing standardisation literature by considering religion as a key driver in the debate.

Keywords Advertisements and promotions to Muslims, Islamic marketing, Islamic business ethics,Islamic markets, Islamic marketing mix

مطالعه بیشتر

دانلود دانلود مقاله انگلیسی (رایگان)
   راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
زبان

انگلیسی + فارسی

حجم

500 KB

تعداد صفحات

14 صفحه انگلیسی + 13 صفحه فارسی

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “مقاله انگلیسی مفاهیم اخلاق اسلامی در استانداردسازی تبلیغات در کشورهای اسلامی خاورمیانه همراه با ترجمه”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اطلاعات فروشنده

  • نام فروشگاه: RMB
  • فروشنده: RMB
  • آدرس:
  • هنوز امتیازی دریافت نکرده است.
0